Na českém trhu najdete nepřeberné množství konzultantů, kteří se zabývají tím, že přivádí na web nové a nové uživatele. Zvýšit tím můžete nejen návštěvnost stránek, ale také prodeje a zisky. Na to ovšem potřebujete tu správnou osobu, která vás k úspěchu dovede, a to ideálně za nízké náklady.
Nezáleží přitom vůbec na tom, odkud jste. Lokální marketing je pochopitelně důležitý, a proto si můžete vybírat specialisty SEO v Brně https://www.seolight.cz/brno, stejně jako kdekoli jinde v Čechách. Nejdůležitější je ale vždy vědět, co potřebujete a co očekáváte.
Jak neudělat při výběru chybu
Prvním krokem je ujasnit si, co chcete. Jaké máte cíle, představy a jaké výsledky očekáváte. Bez toho se neobejdete. Dále si sjednejte schůzky s více než jedním konzultantem či agenturou. Získáte tak více informací a budete mít možnost porovnávat. A nyní čtyři nejdůležitější body:
- sledujte, zda se hodně vyptává,
- ptejte se na průběh práce krok za krokem,
- zajímejte se o zkušenosti, počet zaměstnanců apod.,
- podívejte se na reference na Googlu, Seznamu i na Firmy.cz.
Specialista vás musí poznat
Dobrého odborníka poznáte podle toho, že se hodně ptá. Měl by chtít vědět, jak dlouho jste na trhu, co přesně děláte a jak, kdo je ideálním klientem a cílovou skupinou, z čeho máte nejvíc peněz apod. Stejně tak by měl chtít vědět i o marketingových kampaních, které aktivně probíhají.
Jděte i naopak a poznejte vy jeho
Zkušenosti konkrétní osoby jsou velmi důležité. Nebudou-li dostatečné, hledejte někoho jiného. Ptejte se ale nejen na čas, ale také na projekty, kterými prošel. V případě agentury by dotazy měly být hodně podobné. Který z jejich zaměstnanců bude pracovat a co přesně umí?
Ptejte se na jednotlivé kroky
Od správného SEO konzultanta byste měli dostat jasnou a měřitelnou odpověď. Budou-li se vám jeho odpovědi líbit a pokud snadno dokáže vysvětlit, co přesně bude dělat, jste v suchu. Nebo minimálně na dobré cestě. Vždy musíte přesně vědět, co se děje a do koho dáváte své peníze.